همه چیزهایی که باید در مورد طراحی لوگو بدانید.

هر آنچه که در مورد طراحی لوگو نیاز دارید را بیاموزید.

طراحی اکنون به تنهایی یک رشته است و تخصص آن می تواند در فرآیندهای بین رشته ای گنجانده شود. مهمترین اصول بنیادی تئوری و روش شناسی طراحی ارائه شده است که به ویژه به عملکرد ارتباطی محصولات نگاه می کند و جنبه هایی مانند طراحی شرکت و خدمات، مدیریت طراحی، طراحی استراتژیک، طراحی رابط/تعامل و طراحی انسانی را برجسته می کند.

چگونه می توانم کتاب الکترونیکی را دریافت کنم؟

برای دریافت لینک کتاب الکترونیکی از طریق ایمیل فرم زیر را پر کرده و ارسال کنید.

لطفا توجه داشته باشید.

فرم بالا سمت راست به Elementor Pro نیاز دارد. البته می توانید از هر افزونه فرم تماس رایگان دیگری مانند فرم تماس 7 یا WPForms استفاده کنید

آنچه در داخل است.

در راهنمای ۲۵ صفحه‌ای ما برای طراحی لوگو، اصول اولیه چیستی لوگو، قوانین ایجاد لوگو و موارد دیگری مانند رنگ‌ها و تایپوگرافی را که باید در نظر بگیرید، یاد خواهید گرفت. به برخی از لوگوهای بسیار بد و بسیار بد و داستان پشت برخی از معروف ترین برندهای جهان بخندید. افزودن یک کیفیت جهانی به یک لوگو، وسیع‌ترین دسترسی ارتباطی را فراهم می‌کند، چیزی که تقریباً همه هویت‌ها برای انجام آن در نظر گرفته شده‌اند. البته تمرین فکری اتصال نقاط “تفکر” در طراحی بی ربط نیست – به خصوص وقتی صحبت از برندسازی می شود.

خوراکی های کلیدی

افزودن یک کیفیت جهانی به یک لوگو، وسیع‌ترین دسترسی ارتباطی را فراهم می‌کند، چیزی که تقریباً همه هویت‌ها برای انجام آن در نظر گرفته شده‌اند. تمرین فکری اتصال نقاط “تفکر” در طراحی بی ربط نیست، البته – به ویژه در مورد برندسازی – اما با ترکیب بی واسطه بودن نمادها و استعاره ها با تفکر استراتژیک، اطلاعات ضروری را ادغام می کنید که به لوگوی شما کمک می کند. بیرون و به یادگار بماند

تمرین فکری اتصال نقاط “تفکر” در طراحی بی ربط نیست – به ویژه وقتی صحبت از برندسازی می شود – اما با ترکیب بی واسطه بودن شهودی نمادها و استعاره ها با تفکر استراتژیک.

از زبان کاربران

در اینجا مشتریان ما در مورد کتاب ما می گویند.

"واقعا خوب. من به شما توصیه می کنم همکاران من. مهم نیست کجا می روید، این کتاب جالب ترین، اتفاق افتاده ترین اتفاق در اطراف است! در سطوح مختلف مرا تحت تاثیر قرار داد."
جان هفری
CTO - Venture VC
"این کتاب با ارزش ترین تجارت است منبعی که ما همیشه خریداری کرده ایم. کسب و کار من را نجات داد"
کاترینا پاپادوپولو
CTO - Venture VC

درباره نویسنده

جورج سامر یک طراح گرافیک شناخته شده بین المللی بود. پروژه های تابستانی شامل طراحی لوگو، پوستر، بسته بندی، گزارش سالانه و برندسازی بود. مشتریان او شامل AT&T، GM، Pfizer، Mobil، Revlon و Mercedes-Benz بودند. او به عنوان یک طراح که با استفاده از شکل حروف برای حل مشکلات طراحی، «مطالب تایپ را به زبان می آورد» شهرت پیدا کرد، زیرا در واقع به تایپ علاقه زیادی داشت. او هنگام سفر هم چشمان و هم لنز دوربینش را باز نگه داشت تا پدیده ای را ثبت کند که در کنار جاده ها، در روستاهای کوچک و همچنین مراکز شهری دیده می شود. تبلیغات بزرگ نقاشی شده روی دیوارها که پیام های تولیدکنندگان مواد غذایی، نوشیدنی، بنزین و خودرو را منتقل می کند.

چگونه می توانم کتاب الکترونیکی را دریافت کنم؟

برای دریافت لینک کتاب الکترونیکی از طریق ایمیل فرم زیر را پر کرده و ارسال کنید.

لطفا توجه داشته باشید.

فرم بالا سمت راست به Elementor Pro نیاز دارد. البته می توانید از هر افزونه فرم تماس رایگان دیگری مانند فرم تماس 7 یا WPForms استفاده کنید

©2022 آرسیوس کلیه حقوق محفوظ است.